La Revista Electrónica de Investigación Educativa (REDIE) es una revista editada por la Universidad Autónoma de Baja California a través del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo. Pionera como publicación electrónica de educación en México, desde 1999 difunde investigaciones que abordan las prácticas educativas desde distintos campos del conocimiento.
Más de dos décadas de publicación ininterrumpida y su impacto en la comunidad científica la han posicionado como una de las revistas más importantes de su área en América Latina.
Vol. 27
| 2025-05-12-
Identification of Teacher Characteristics Necessary to Form Effective Co-Teaching Pairs
- HTML SPANISH 50
- PDF SPANISH 226
- XML SPANISH 30
- EPUB SPANISH 7
- AUDIO RESUMEN SPANISH 57
-
Digital Competence and Factors Influencing Teacher Participation in Massive Open Online Courses
- HTML SPANISH 42
- PDF SPANISH 216
- XML SPANISH 27
- EPUB SPANISH 5
- AUDIO RESUMEN SPANISH 60
-
Analytics and Gaps in the Use of Digital Platforms for Mathematics Education in Uruguay
- HTML ENGLISH 139
- PDF ENGLISH 389
- XML SPANISH 652
- EPUB SPANISH 68
- AUDIO RESUMEN SPANISH 730
-
Teachers’ Social Justice Attitudes and Behaviors in Challenging Contexts: A Case Study
- HTML SPANISH 177
- PDF SPANISH 662
- XML SPANISH 686
- EPUB SPANISH 65
- AUDIO RESUMEN SPANISH 646
-
Simulation Model for Face-to-Face and Distance Education Options Post-COVID-19
- HTML SPANISH 126
- PDF SPANISH 450
- XML SPANISH 325
- EPUB SPANISH 38
- AUDIO RESUMEN SPANISH 304
-
Expectation and Academic Readiness Profiles in Higher Technical Education
- HTML SPANISH 275
- PDF SPANISH 976
- XML SPANISH 692
- EPUB SPANISH 87
- AUDIO RESUMEN SPANISH 688
-
Transition from Preschool to Elementary School: Family Perspective in the Dominican Republic
- HTML SPANISH 207
- PDF SPANISH 768
- XML SPANISH 678
- EPUB SPANISH 89
- AUDIO RESUMEN SPANISH 681