La Revista Electrónica de Investigación Educativa (REDIE) es una revista editada por la Universidad Autónoma de Baja California a través del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo. Pionera como publicación electrónica de educación en México, desde 1999 difunde investigaciones que abordan las prácticas educativas desde distintos campos del conocimiento.
Más de dos décadas de publicación ininterrumpida y su impacto en la comunidad científica la han posicionado como una de las revistas más importantes de su área en América Latina.
Vol. 27
| 2025-05-12-
Identification of Teacher Characteristics Necessary to Form Effective Co-Teaching Pairs
- HTML SPANISH 57
- PDF SPANISH 259
- XML SPANISH 35
- EPUB SPANISH 9
- AUDIO RESUMEN SPANISH 62
-
Digital Competence and Factors Influencing Teacher Participation in Massive Open Online Courses
- HTML SPANISH 52
- PDF SPANISH 249
- XML SPANISH 33
- EPUB SPANISH 6
- AUDIO RESUMEN SPANISH 66
-
Analytics and Gaps in the Use of Digital Platforms for Mathematics Education in Uruguay
- HTML ENGLISH 141
- PDF ENGLISH 402
- XML SPANISH 660
- EPUB SPANISH 71
- AUDIO RESUMEN SPANISH 742
-
Teachers’ Social Justice Attitudes and Behaviors in Challenging Contexts: A Case Study
- HTML SPANISH 180
- PDF SPANISH 690
- XML SPANISH 695
- EPUB SPANISH 66
- AUDIO RESUMEN SPANISH 653
-
Simulation Model for Face-to-Face and Distance Education Options Post-COVID-19
- HTML SPANISH 130
- PDF SPANISH 458
- XML SPANISH 332
- EPUB SPANISH 39
- AUDIO RESUMEN SPANISH 313
-
Expectation and Academic Readiness Profiles in Higher Technical Education
- HTML SPANISH 279
- PDF SPANISH 1003
- XML SPANISH 700
- EPUB SPANISH 89
- AUDIO RESUMEN SPANISH 696
-
Transition from Preschool to Elementary School: Family Perspective in the Dominican Republic
- HTML SPANISH 209
- PDF SPANISH 790
- XML SPANISH 686
- EPUB SPANISH 90
- AUDIO RESUMEN SPANISH 689