, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, Chile
-
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 16 No. 2 (2014) - Articles
Conditions of institutional Development in Chile’s Schools
Abstract HTML (Español) PDF (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 25 (2023) - Articles
Core Practices in Early Childhood Education: Toward a Theoretical and Methodological Proposal
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) EPUB (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 18 No. 1 (2016) - Articles
Elementary school teachers’ understanding of the mean during ongoing professional training
Abstract HTML (Español) PDF (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 19 No. 3 (2017) - Articles
Learning, Inclusion and Social Justice in Multicultural Educational Environments
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 18 No. 2 (2016) - Articles
The Concept of Literacy: Sources of Tension and Teacher Training
Abstract HTML (Español) PDF (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 20 No. 2 (2018) - Articles
Autoethnography and School Principals: an Experiential Approach to Educational Reforms in Chile
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 20 No. 3 (2018) - Articles
Coexistence in Schools: Adaptation and Validation of a Mexican Instrument in Chile
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 20 No. 2 (2018) - Articles
Concept Maps in Mathematics Education at University Level
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 20 No. 1 (2018) - Articles
Consistent Instruments for Teaching Fractions in 4th Grade
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español) -
Revista Electrónica de Investigación Educativa Vol. 23 (2021) - Articles
Parental Beliefs and Practices Surrounding the Development of Emergent Literacy
Abstract HTML (Español) PDF (Español) XML (Español)